torsdag 12. juli 2012

Fremgang

For noen uker siden postet jeg et innlegg over alle bøkene som jeg hadde lånt på biblioteket, så her er en liten oppdatering hvordan det har gått med de.

Little Brother av Cory Doctorow har jeg allerede skrevet om her: LINK

The left hand of God av Paul Hoffman var en fantastic bok som jeg absolutt elsket! Jeg har ikke postet noen anmeldelse av den, men den ligger på 5 av 6 stjerner.

Brave New Word av Aldous Huxley var neste mann på listen, men jeg fikk bare lest ca. 50 sider når den måtte leveres tilbake til biblioteket grunnet venteliste. Den skal jeg definitivt lese resten av!

The Alloy of law: a Mistborn novel av Brandon Sanderson har jeg rett og slett ikke hatt tålmodighet til å lese. Denne boken har så mye worldbuilding at jeg trenger litt tid å sette meg inn i det igjen.

Castle Waiting av Linda Medley har jeg lest ferdig og det var en lett og gøy bok. 3 av 6 stjerner

Fahrenheit 451 av Ray Bradbury er boken som ligger på nattbordet mitt for øyeblikket, men jeg kjenner ikke at jeg har lyst å lese så mye for tiden. Sløvt, men sant.

Utenom det har jeg fått lest Shadows Cast by Stars av Catherine Knutsson som er en bok jeg anbefaler på det varmeste! Den fikk meg til å smile, gråte og strekklese den til klokken fire på natten. Sjekk den ut på goodreads, jeg lover at du ikke vil angre! Den innholder dystopi, indianer, overnaturlige vesener, en sta jente med pågangsmot, en kjekk fyr og spennende handling. 5 av 6 stjerner

Hvordan går lesingen din i sommer?

3 kommentarer:

  1. *host* skulle vi lese i sommer?

    Jeg har seriøst ikke åpnet en bok siden jeg kom til Skien. Jeg har kjøpt ekstremt mange, da (til den grad at jeg er litt bekymret for hvordan jeg skal få med meg dette til Bergen...)

    Left Hand of God og Shadows Cast skal definitivt sjekkes ut. Var begge disse fra biblioteket?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe. Men det er fortsatt lenge igjen av ferien, så du har fortsatt tid! :) Kanskje du må overtalte div slektninger om å ta turen slik at de kan ta med din ekstra bagasje?

      Left hand of God lånte jeg på biblioteket, men Shadows cast by stars var jeg så desperate i å lese at jeg kjøpte digitalt. Sjeldent jeg gjør det, men verdt det! :)

      Slett
    2. Hm, får bli Outland-og-bibliotek-tur i neste uke for meg. For det jeg virkelig trenger nå er enda flere bøker ;) (Jeg har nå telt. Kjøpte 12 bøker de siste to ukene. Jaggu glad jeg går for bruktsalg, ellers hadde dette blitt dyrt... dyrere.)

      Slett