fredag 24. august 2012

Dag 24: En bok som du skulle ønske flere personer ville lese

Dag 24: En bok som du skulle ønske flere personer ville lese


Spirit Gate av Kate Elliot var en tilfeldig bok jeg plukket opp på Fretex en gang for lenge siden. Det var en kveld jeg ikke fikk sove at jeg kom på tanken om å åpne denne. La oss bare si at det ble lite søvn uansett.


"For generations the immortal guardians were the unseen protectors of the lands of the hundred. Eagle reeves, sworn to honor and protect the land, patrolled the skies, keeping peace in the realm. But now a shadow has fallen across the land. A horde of marauders has swept down upon on city after another, leaving death and devastation in its wake. Worst of all, the guardians seem to have abonded the land, leaving its people hopeless."

Boken er bedre enn en skulle tro, og er overraskende bra skrevet (bokomslaget er litt harry)! Jeg elsket verdensoppbyggingen og alle karakterene i denne boken, vel nesten alle. Jeg hadde ikke forventet at den skulle være så bra. Hvis du fortsatt er i tvil om du burde lese denne boken så anbefaler jeg at du leser det første kapittelet. Det er såpass uventet og sjokkerende at du bare må lese videre.

4 av 6 stjerner

-----

Dag 25: En karakter som du gjenkjenner deg i
Dag 26: En bok som endret din mening om noe
Dag 27: Den mest overraskende vrien eller slutten
Dag 28: Favoritt titler
Dag 29: En bok som alle hatet, men som du likte
Dag 30: Din favorittbok igjennom tiden

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar